søndag 23. november 2008

sunday morning

kom nettop hjem fra mathilde, sov hos henne i går. vi var hos en som heter charlotte i går, var egentlig veldig gøy.ble kjent med mange nye menneske og var veldig sosial. men er hvertfall veldig sliten. og gjett hva som skjedde når jeg og mathile lå og sov helt alene i huset. klokka var ganske mye og så ringer noen på døra sånn seks ganger eller noe og så driver de og slår på døra og velter sykkelen som sto der. sikkelig teit as! vi ble drit redde og turte ikke å gå ned. men men nå skal jeg gå å ta meg en dusj også skal jeg rydde og gjøre enda mer lekser. wish me luck.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det var gøy i går ja :D haha.
Tror ikke vi får sees igjen før du drar til Egypt :(

Men shit, drit skummelt det med utenfor hos Mathilde :s Jeg hadde freaka ut.

Malina sa...

Det hørtes veldig koselig ut :) og litt skummelt.. ;p håper du har hatt en fin helg!

Anonym sa...

Good luck<3

Anonym sa...

Ehm, har du høyrt siste albumet?

Ella sa...

Så teit å rive ned sykkelen. Kos deg med lekser!:F

Ja, er kult, men hvor kult er det når 3 av 4 har det liksom?

Anonym sa...

vebjørn: emh, har ikke hørt så mye på det nyeste. er mest kjent med de gamle sangene dems. men skal nok få hørt på det nye snart.