tirsdag 11. november 2008

..

jeg elske å være sammen med vennene mine, de betyr mye for meg. men med alt skole arbeide er det vanneskelig å få tid til alt og alle. når man stresser såpass mye med skolen er det sykjt hvor mye helg betyr for deg. det er bare tirsdag men gleder meg allerede til helg.

på mk linja jobber jeg og vennina mi sonja med å lage en mote katalog, dette prosjekte får vi et halv år på. skal etterhvert legge ut noen av bildene vi tar i forbinnelse med katalogen. i mellomtiden kan dere gå inn på skole bloggen min som heter: aminamk2.blogspot.com :):)


her er noen av vennene mine sine blogger og noen blogge jeg liker å lese:)

nettenestea.com

marieamanda.com

lifeofgold.devote.se

queenofthegreen.devote.se

ziri.devote.se

tv-obsessed.devote.se

lisaplace.devote.se

mysigt.devote.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, mamma mia er kjempegøy! garantert min favorittfilm! sing along var sikkert gøy, da! :P

SIRI sa...

Mange av de bloggene leser jeg også! :-D