søndag 23. november 2008

my top4

helluu, ville bare meddele at jeg har kjøpt en ny lyse rosa tunica fra gina tricot og en grå veldig enkel genser fra bik bok. sitter med naturfags lekser og en dundrene hodepine som ikke vil stoppe. aah gleder meg til denne dagen er over. men siden jeg tok opp tema shoppe, så ville jeg bare si mine top 4 butikker jeg shopper på:
1. cubus har blitt utrolig mye kulere med årene.
2. bikbok har veldig mye fint, og har en veldig bra høst kolleksjon.
3. gina tricot, de har alt som er inn og man finner alltid noe fint og billig når man er der.
4. h&m slår aldri feil, de har masse kult der.

så nå som jeg har satt opp mine topp 4 butikker, kan dere si hva deres er...:)

2 kommentarer:

KamillaK sa...

Cubus har blitt en av favorittene her óg. De har kommet seg masse.

Anonym sa...

Jeg elsker Cubus, Gina og Bik Bok!
Men er ikke så glad i H&M lenger egnetlig.