mandag 17. november 2008

Egypt 27!!!


dro tidlig fra skolen i dag, og når jeg kom hjem sa pappa at vi skulle dra til egypt 27 nov. og at de akkurat hadde bestilt biletter. det er altså dagen etter bursdagen min. vi skal være der i to uker, så går glipp av en del på skolen, men det er samtidig deilig å komme seg litt bort. dra et sted som er varmt og godt. vi har nemlig familie i egypt, så vi har et hus vi skal bo i. men det blir trist å dra fra vennene mine, og vi hadde planlagt å feire bursdagen min helgen etter den 26 nov. men er hvertfall glad jeg er hjemme på nyttårsaften og juleaften:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så sinnsykt kult! :D

Anonym sa...

heldig du!
bra du er hjemme på nyttårsaften!

Jeg har utfordret deg på bloggen min! du må skrive 10 ting ingen vet om deg på din blogg! :-)